Amran Fans

Follow Twitter X
Followers
296.6K
Followers
Average Likes
2.6K
likes per post
Average Comments
115.2
comments per post
Brand Mentions
No brand mentions found for this user
Latest on Instagram
Last 12 posts
Dengar kata mangsa yang meninggal tu tengah puasa 6 hari akhir. Semoga ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Takziah juga pada semua mangsa yang terlibat.
Dulu sana sini mangkuk hayun ni canang kata kalau DAP memerintah raja-raja Melayu akan hilang kuasa, raja melayu akan dihina.Tup tup mangkuk hayun ni jugak lah yang paling kuat duk hina raja Melayu. Buat malu orang Melayu betul.
Tak biasa tau kena pandang macam ni. Segann.
hehe
Morning semua. Jangan buat Amran marah ok.
Dah 6 hari, hari ni baru kita tau siapa individu yang bekerja keras menyelamatkan keluarga Nadir yang tersangkut di Gaza.Tahniah PMX, tetap membantu tanpa mengira perbezaan politik.
Orang tengah takde mood ni faham tak.
Gigih QR duit raya dekat pompuan. Dengan harapan pompuan tu balas DM dia.
Reaksi bila kita berjaya melawan nafsu.
Bulan syawal tu bulan kemenangan, antara bulan yang baik selepas bulan Ramadan, tapi kau tengok dah berapa kali raya dah dia keluarkan video mempromosi kepondanan macam ni. Terang-terang Islam tu dihina.Apa-apa pun tahniah buat @fahmifadzil.1 sebab jadi menteri pertama yang berani ambil tindakan ...
Heh